Dag 02 – min familj

publicerat i Sofie♥;
Mamma
Mamma är den jag pratar först med om jag behöver hjälp med något eller bara behöver prata med någon då finns hon alltid där och hon lyssnar verkligen alltid också och kommer med sina råd och hon stöttar mig genom allt!
kan prata med henne om precis allt,hon är helt enkelt den bästa mamman man kan ha och hon kommer alltid finnas där för mig.
Mamma du ska veta att du är värdefull du är den snällaste och omtänksammaste personen på denna jord!
Hon är världens underbaraste mamma!
Älskar dig mamma du är guldvärd!♥
Pappa
Ja min pappa finns ju inte längre vilket jag tycker själv är jättetråkigt! för jag är ju pappas lilla flicka och ville att han skulle lämna mig vid altaret när jag skulle gifta mig det är ju långt kvar men det är ju varje flickas dröm att sin pappa ska lämna över en
jag förlorade han när jag bara var 6 år gammal och jag saknar han enormt mycket varje dag! när jag känner mig deppig nu kanske jag låter konstig men jag kan känna att han är nära då!
ibland kan jag bara ligga i min säng och tänka på hur det skulle vara om han fortfarande levde och det kommer massa saker upp då i huvudet
när man tänker på pappa så tänker jag att han va full av energi och var en glädjespridare och han busade alltid med oss han var den bästa pappan man någonsin kunde önska sig han är ju fortfarande min pappa och han kommer alltid finnas i mitt hjärta men det går inte en enda dag utan att jag tänker på pappa ingen kommer nog någonsin förstå hur det känns att förlora sin egen pappa min familj och mina vänner har sett mig när jag totalt deppat ihop då har dom alltid funnits där för mig!
vill bara säga att pappa du är världens bästa pappa och du är guldvärd jag älskar dig!♥
Samuel
Ja Samuel är min storebror som är väldigt överbeskyddande vilket är bra
han försöker få mig på bättre humör varje gång jag är deppig
det är de bästa med han att han bryr sig så mycket om folk!
Hampus
Världens busigaste lillebror har alltid för sig något nytt varje dag och sitter knappt still en sekund även när han sitter vid datorn ska han röra sig en massor haha ja men han är världens gulligaste lillebror och snäll!
Jag älskar er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrika(mamma):

<3<3<3<3

Kommentera inlägget här :