Nu har jag nåt att göra dom här 30 dagarna!

publicerat i Sofie♥;
Dag 01 – en bild på mig + 10 fakta om mig själv
Dag 02 – min familj
Dag 03 – fem webbsidor som jag är inte på ofta
Dag 04 – favorit årstid
Dag 05 – favoritsaker
Dag 06 – det här får mig att skratta
Dag 07 – det här får mig att gråta
Dag 08 – tio saker jag gillar att göra
Dag 09 – vad som finns i min väska
Dag 10 – en bild som är över ett år gammal och en nytagenbild
Dag 11 – fyra bilder som gör mig glad
Dag 12 – dåliga vanor
Dag 13 – mina två favorit serier
Dag 14 – bild på mitt rum
Dag 15 – mina närmsta vänner
Dag 16 – vad jag andvänder för smink
Dag 17 – min klass
Dag 18 – mitt favoritland
Dag 19 – min sommar
Dag 20 – det här språket vill jag kunna tala flytande
Dag 21 – min dag i bilder&text
Dag 22 – en film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 23 – fem bloggar jag läser dagligen
Dag 24 – mitt favortitgodis
Dag 25 – någonting jag vill göra just i denna sekund
Dag 26 – två saker jag längtar efter
Dag 27 – bild på när jag vaknat och en när jag fixat mig
Dag 28 – tränar jag
Dag 29 – en låt som passar mitt humör
Dag 30 – fem bilder från olika minnen 2011

Kommentera inlägget här :