PÅ BRA HUMÖR IDAG!!! :DDD

publicerat i Sofie♥;
kom hem från Mimmi lite innan sex tror jag det var,kollade när Felicia och Mimmi höll på att dansa haha ;)
men i alla fall ska va med Caroline imorgon ska kolla på fotbollsmatch fast ska först va barnvakt Alice&Erik kommer komma hit kvart i nio kommer ligga och sova då fortfarande så stänger bara dörren så dom inte kommer in och stör mig
sen på måndag ska jag kolla på bio med Felicia gratis bio yeah!
men när jag kom hem ringde Caroline så pratade vi lite alltid lika roligt att prata med henne hon lyssnar alltid hon är världens bästa!
men pratar med Ben på skype just nu men tänkte plocka lite i rummet haha han får kolla medans jag plockar social jag är men jag tycker mitt rum ser sjukt stökigt ut så ja
men bilder kommer upp idag på bloggen från 2 veckor sedan med färjan haha ja lång tid jag vet men jaja bara dom kommer upp så blir ni nöjda jag med för den delen höhö ;)
nejmen nu ska jag plocka lite Ben får lyssna på mina bästa låtar medans hehe men han håller på med sin mobil så ja då tar jag och plockar lite
och vet ni jag saknar Emmie sjuuuukt mycket världens bästa kusin!♥

Kommentera inlägget här :