SVAREN

publicerat i Sofie♥;
Anonym om FRÅGESTUND!:
1.Vilka är dina bästavänner?
2.One Direction eller Eric Saade?
3.Mobil eller datorn?
4.Filmkväll eller festa?

jättefin blogg! :)


sv; Caroline,Cecilia,Felicia,Mimmi och Lina
går inte att välja mellan dom två
mobilen tror jag
filmkväll

tack så mycket! :)


carolinejohnsson' ([email protected]) om FRÅGESTUND!:
1. vänner eller pojkvän?
2. en riktig bästavän eller flera oriktiga bästavänner?
3. Favvomat?
4. Favvodjur?
5. Vem är din allra bästa bästavän?
6. Saknar du mig som jag saknar dig hjärtat? ;** <333333

sv;både och
en riktig bästavän
ceasarsallad
delfin
Caroline Johnsson ;)
ja fast jag saknar dig mer hjärtat! ;*<3333333

Erika om FRÅGESTUND!:
Jättefin blogg verkligen läser den varje dag!

1.Under 2011 har du misst några vänner? saknar du dom?
2.Vad har du för systemkamera?
3.hur många gånger har du sett Eric Saade live?
4.Vem kan du berätta precis allt för du får välja 1?


sv;tack så jättemycket snälla du!
ja det har jag,nej inte mycket om man jag ska va ärlig har mina underbara vänner som jag älskar!
en sony a33 tror jag kan lägga ut senare så du får se
1 men ska kanske på pop explosion på fredag om jag får sluta tidigare! :D
då blir det mamma som jag kan berätta allt för

Lovisa om FRÅGESTUND!:
Vart gör du dina headers? :)

gör du gratis headers och design eller gör du det alls? 

älskar din blogg!


sv; i Picasa 3 det går att ladda ner och är gratis väldigt enkel att använda också!
nej jag gör inte det men många som vill ha det så ska kanske börja

tack så jättemycket snälla du! :)

Linnea om FRÅGESTUND!:
Kan inte vi göra ett länkbyte? 
Om du har iPhone isf vilka e dina bästa appar? 
Kan du börja göra videoinlägg 
Gillar du mig? 
Filma ditt rum och läggs upp? 
Göra en sminkvideo


sv;jo visst säg till så gör vi länkbyte

har inte en men brukar sno Felicias och spela tempel run och ta ego kort! :D
visst om det går att ladda upp dom
som kompis ja
tar hellre kort och lägger upp en att filma
nej det kommer inte hända

Anonym om FRÅGESTUND!:
Din blogg äger
1.eric saade eller justin bieber?
2.kan du visa hur du gör ditt hår i ett videoinlägg?

sv:tack så mycket!
Eric Saade ofc!
nej för jag gör inte så mycket med mitt hår

johanna om FRÅGESTUND!:
Hej har några frågor som du ska få nu 
Hur länge har du och caroline vart bästavänner?
Hur många sporter har du gått på?
Vad tycker du om dans?
Är du blyg?
Har du många vänner?
Tack för mig!

sv;11år
4 fotboll,handboll,tennis och nu dans
jag älskar att dansa bästa gruppen och tränare och är så sjukt kul att träna!
ja till början är jag jätteblyg men när man väl lär känna mig så är jag inte blyg utan då kan jag skrika ganska mycket haha
har tillräckligt

Anonym om FRÅGESTUND!:
Vad är det bästa respektive sämsta med att blogga/ ha en blogg?
Är det inte svårt att hitta insperation att blogga om något annat än vad man gör om dagarna?
Ska du konfirmera dig? varför/varför inte? om ja, är din grupp bra? 

kramar till dig och din fina blogg! :)<3

det bästa med att ha en blogg är att man får kommentarer och man vet vad man ska blogga om,det sämsta är när man inte alls vet vad man ska blogga om.
nej först var det ju såklart svårt att hitta insperation så skrev bara vad jag gjorde på dagarna vilket kan va tråkigt att höra men nu vet jag vad jag ska blogga om vilket är riktigt roligt!
jag har valt att inte konfimera mig,för att jag är rädd för flygplan och har extrem höjdskräck

Tack så mycket! Kram! :)<3

josse :) om FRÅGESTUND!:
kör antingen eller! :)

svart/vit
en bästavän/flera vänner
checka facebook/checka bloggar
pojkvän/bästavän
dator/mobil
kram/kyss
förhållande/singel

det var allt, kram! :)

vit
flera vänner tror jag
facebook! :D
både och vet måste ta en men jag vet inte
mobil
båda ;)
förhållande!

Kram! :)



så det var alla frågor skulle svara i ett videoinlägg vet men nu blev det inte så! ;)



Kommentera inlägget här :