Yääääh!

publicerat i Sofie♥;
Ska blogga för Caroline ville det och hon skrev världens gulligaste text på sin blogg åh du är bäst gumsilumsan!♥
älskar dig bäst du är världens bästa vän helt klart den bästa!♥


men jag har haft det jätteroligt ni får bilder när jag väl lagt in dom
men har massa godis men ska icke dela med mig eller jo Caroline ska ju få sitt godis men ja sen så fick jag jättefina armband och jag såg världens finaste väska :(((((
men ja jag har massa godis och pringles mumma!♥
men kom hem runt nio tiden så har mest tagit det lugnt sen dess vilket är ett tag men ja sen vill jag även säga det är en väldans tjat om att 1D ska flytta till USA liksom visst ni blir sura och sånt men jag är själv ett fan jag bryr mig inte så mycket om dom ska flytta liksom låt dom flytta om dom vill flytta? ni nehöver inte bli arga för det så då var det klart sen vill jag äen säga alla copycats gå och hitta er egna stil innan ni snor en annans liksom nolifers?
nej nu ska jag inte klaga utan va glader glader choklader förlåt blev tvungen att säga det! xDDD
haha ja men ska svara Caroline nu sen byta till pyjamas!
Hare Bäst! :D♥

älskar dig mest gumman! ;*♥

Kommentera inlägget här :