Sängen nästa!

publicerat i Sofie♥;
ska ta bort sminket och borsta tänderna sen lägga mig i sängen och kolla på film tills jag somnar. Redan trött haha konstigt för att vara mig. Men imorgon ska jag och mamma ner på stan och köpa en tidning med bara One Direction i hihi ååh längtar och man får massa posters. Jag ska fylla på min vägg ni ska få se när jag är klar så ska ni se hur vackert det är. Min dörr är också sjukt fin! true directioner här! jag hoppas dom har konsert i sverige snart för då ska jag gå jag måste det. Måste se mina favoritkillar och Louis är miiiiin!!! ;*♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nicole:

Nu kan du bli co - owner på denna 1D-blogg! Var med och tävla och kanske tillochmed vinn!!
Anmäl dig här:
http://swedishfanpage.blogg.se/2012/june/vill-du-vara-co-owner-kolla-hit.html#comment

Förlåt för detta om du inte gillar reklam!!

KRAM

Kommentera inlägget här :