100 frågor

publicerat i Sofie♥;

SENASTE:
1. Dryck: vatten

2. Telefonsamtalet: dolt

3. SMS:Mamsen

4. Sång du lyssnade på: Live My Life

 

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: nej

7. Har någon varit otrogen mot dig: nej

8. Varit kär: ja

9. Förlorat någon speciell person: ja

10. Varit deprimerad: har väl alla

11. Varit så trött att du somnat sittandes: ja


DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Vit

13. Rosa

14. Svart


I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Ja

16. Fått ditt hjärta krossat: nej

17. Skrattat så att du har börjat gråta: ja

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja!

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: ja

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: yesyes

21. Kysst en kompis: Nej


BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: vet inte ens vilka jag har som vänner på msn xD

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 3-4

24. Har du några husdjur?: nej

25. Vill du ändra ditt namn: nää det duger

26. Vad gjorde du under din senaste födelsedag: umgicks med familjen&släkten

27. Vilken tid vaknade du idag: 007.55 -.-'

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: prata med Casper ;P

29. Någonting som du längtar till: Sommaren!

31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Inget

32. Vad lyssnar du på just nu: muuusik! :D

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja

34. Vad gör dig irriterad just nu: ingenting tror jag

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Sofie

37. Singel/upptagen: singel ;)

38. Stjärntecken: skorpion

39. Kille eller tjej: tjej

40. Grundskola: Klockarskolan,domarhagen

41. Gymnasie:

42. Högskola: ingen aning!

43. Hårfärg: Mörkbrunt,ljusare brunt och sen slingor har 3 olika färger i håret! ;)

44. Långt eller kort: hår? medellångt

45. Längd: 1.68 eller om jag var 1.70 vet inte ;)

46. Vad gillar du gällande dig själv: Mitt hår,mina ögong&ögonfärg!

47. Piercings: öronen men vill ha navelpiercing

48. Tattoos: ingen men vill ha!

49. Höger eller vänster: höger


DIN FÖRSTA:

51. Operation: ingen än så länge

52. Piercing: när jag var 6 mina öron hihi gulliga små rpsa örhängen hade jag då ;)

53. Tatueringen: ingen än :(((

54. Bästa vän: min första bästavän och fortfarande är Caroline!♥ sen har jag massor av bästavänner!♥

55. Sporten du spelade: fotboll,tennis,handboll

56. Husdjur: inga husdjur

57. Vaccination du minns: röda hund haha omg vad fult det där lät xd

58. Konsert: vet inte men dom jag kommer ihåg är Eric Saade i säterdalen bäst!♥ sen rix fm festivalen där jag såg Danny,Ulrik Munther&Loreen

60. Alkohol du drack: cider fast smakade pyttelite ;)


JUST NU:

61. Äter du: inget inge hungrig

62. Dricker du: inget

63. Är du på väg att: prata med några på skype

64. Lyssnar du på: musik

65. Väntar du på: inget

 

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: ja

67. Vill du gifta dig: ja

68. Karriär i åtanke: fotograf eller dansare


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögonen älskar killar med bruna ögon!

70. Kramar eller pussar: båda

71. kort eller lång: längre en mig

72. Yngre eller äldre: äldre

73. Romantisk eller spontan: båda

74. Snygg mage eller snygga armar: bådaaa!

75. Tatueringar eller piercingar: tatuering

76. Känslig eller inte: känslig

77. Ragg eller förhållande: förhållande

78. Bråkstake eller tveksam: lite bråksam hähä ;)

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: nej

80. Gjort något sjukt spontant: dont remember

81. Tappat glasögon eller linser: nej använder inte ens linser eller glasögon

82. Varit otrogen: nej

83. Krossat någons hjärta: ja

84. Har någon krossat ditt hjärta: yes

85. Har du blivit arresterad: nej

86. Dissat någon: ja

87. Gråtit när någon dött: ja

88. Gillat din killkompis: jaa


TROR DU PÅ:

89. Dig själv:ja

90. Mirakel: haha nej

91. Kärlek vid första ögonkastet: Ja

92. Himlen: vet inte

93. Tomten: JAAAA! :DD

94. Att kyssas på första dejten:ja

95. Änglar: Inte säker


SVARA ÄRLIGT:

96. Träffat två samtidigt: nej

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: mina vänner,familjen,kameran&mobilen haha xD

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: ja

Kommentera inlägget här :