Bara MIN Cecilia!♥

publicerat i Sofie♥;
Nu ska jag va gullig här och skriva en liten fin text om världens bästa Cecilia♥


Cecilia lärde jag känna i 7:an vi gick i samma spanska grupp och vi pratade lite smått sådära som man brukar göra,sen efter ett tag började vi även prata på facebook och jag visste på en gång att hon var en sann vän en vän man aldrig vill förlora!
hon har alltid stöttat mig vid svåra stunder och alltid försökt att få mig på bättre humör!
hon är en vän som man kan lita upp till 100%
hon har en sån sjukt galen humor så det är inte sant men v är lika på det sättet,hon är en av dom bästa fotograferna ni ska se hennes bilder bli fotograf för tusan! ;OOO
du ska veta att du betyder hur mycket som helst för mig!

Älskar dig! ;*♥


min fina Cecilia! ;*♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av cecilia:

naaaaaaaaaaaaaaaaw!

vänner för alltid sofie! <3

Kommentera inlägget här :