JAG DISSAR:

publicerat i Sofie♥;
1.Sveriges snyggaste svenskar eller snyggaste svenskar eller vad det nu en heter:
tycker det är rätt onödigt att ha sånt man ska typ rösta på vilken som är finast/sötast hallå? det stärker ju inte ens självförtroende om man inte vinner då kanske vissa tänker jaha är jag inge fin men sanningen är ju att alla är ju fina och jag tycker dom är så onödiga som har sånt! om man kollar på bilder vissa lägger ut en del får ju snälla kommentarer medans andra kan skriva typ hon/han är inte ens fin! 
det är ju inte ens snällt
nej jag dissar det upp till 100%

2.Copycats!
dom som snor ens ideér på ens blogg eller helt enkelt kopierar en text man skrivit ni måste väl ha lite egen fantasi am i right?
nej men åh jag hatar copycats dom bara snor saker rakt av!
usch fy på er!



Kommentera inlägget här :