Kollade runt gamla kommentarer och hittade den här!

publicerat i Sofie♥;
jessica om Ai Se Eu Te Pego♥:
hej jättefin blogg kollar den varje dag men jag saknar när du la ut bilder på dig själv du kanske inte har lika mycket tid att ta kort på dig själv men saknar det!
blir jätteglad av när du är glad är som ett fan av digför du är en insperation för mig,du har sånt fint hår,fin klädstil och hela du är perfekt<3
du är en av dom bästa bloggarna som finns
hoppas du ser den här kommentaren

:D
sv;jag kan förstå vad du menar med att jag inte lägger ut lika mycket bilder men det är som du säger jag har inte lika mycket tid har fullt upp men så fort jag får tid ska jag absolut ta massor av ego bilder till bloggen det kan jag lova dig för annars blir det ju tråkigt för er att annars se samma bild om och om igen det kan jag ju förstå! :)
aaw vad du är gullig blir jätteglad av sånna här kommentarer
du är för gullig förlåt för så sent svar bara!
men du ska veta att jag ska verkligen ta mer bilder till bloggen!
HareBäst! :D♥

Kommentera inlägget här :