Mitt knä svider!

publicerat i Sofie♥;
ja ni ser ju rubriken har som ett brännmärke på knät men vet inte alls hur det kan ha gått till?
men skolan idag var chill Felicia bjöd på lunch tack igen Felicia! ♥
sen cyklade vi till skolan och spelade monopol wihooo sen så gick jag ut till skåphallen eller rättare sagt sprang eftersom Tim, Oskar och Hussein ska va så dryga och följa efter en....
sen så kommer Elias och slår mig på armen men då är jag så snäll och slår tillbaks men då måste man ju springa så sprang till Felicia och ställde mig bakom henne haha men ja chattar med Felicia, Ben och Thomas och Ben gjorde mig fett orolig nyss hoppas allt blir bra! ni får inte veta
men nu ska jag gå och ta en frukt för jag är så sjukt hungrig och Ben försöker övertyga mig om att jag inte är tjock haha men det går inte nå bra för han ;)
nej nu ska jag ta en frukt

Kommentera inlägget här :