Klagar

publicerat i Sofie♥;
Hoppas ni haft en bra dag? Min var väl sådär. Tråkiga lektioner och kunde INGENTING på läxförhöret så måste plugga mer på det. Fick inte sitta bredvid Felicia på spanskan eftersom vi ska "lära känna" dom andra "kompisarna" i gruppen. Jag trivs bäst när jag sitter bredvid Felicia! Har absolut inget emot dom i min grupp det är inte det men jag jobbar som bäst när jag sitter bredvid henne. Var hungrig hela dagen också inte nå ovanligt där heller. Så gick runt idag i skolan med ont i huvudet och hungrig. Maten i skolan blir ju bara sämre och sämre. Liksom seriöst nu sätter dom upp lappar om hur mycket mat dom slängt. Jag personligen tycker att dom ska skaffa bättre mat då slänger man ju inte lika mycket mat. 
Men nu ska jag sluta klaga och bege mig mot duschen. Mobilbloggar antagligen sen!
 

Kommentera inlägget här :