Ni får kanske bilder i nästa inlägg

publicerat i Sofie♥;
Hoppas eran dag vart bra? Min har i alla vart det speciellt på profilen. Tror aldrig att vi skrattat så mycket som vi gjorde på profilen idag Felicia xD Hahah gick knappt att prata! Men skriver noveller på svenskan och jag har skrivit 3 sidor. Eller ja jag ska börja med min tredje sida sen. Imorgon blir det att kolla på gymnasieprogram och det sämsta är att vi har EN lektion efter det trodde vi skulle sluta tjugo över ett men nej nej. Fan vad jag hatar att dom alltid ska ändra sig i sista sekunden. Seriöst! -.-
Så då måste vi vänta i fyrtio minuter tills vi ska ha lektion. Hellre åka hem än att ha lektion! Gaah blev så sur!!
Aja är som det är. Vår skola är sämst ibland. Men nej nu ska jag sluta klaga! Ha det så bra!
 

Kommentera inlägget här :