Felicia Bermudez♥

publicerat i Sofie♥;
Ja vart ska vi börja? vi har haft våra stunder där vi inte kommit överens över huvudtaget. Men vi är sådana personer som blir sams på en gång. Som inte bråkar över en liten sak. Det är det som är så skönt. Du är en sån pålitlig person. Man kan lita på dig till 100% och du finns verkligen alltid där för mig om jag måste prata med någon. Du är en vän man ska behålla. Du har gått igenom så mycket och du ska veta att jag kommer alltid finnas här för dig. Spelar ingen roll vilken tid på på dygnet det är jag finns alltid där för dig! Du är världens bästa! Du är alltid så glad när du kommer hem till mig. Alltid ett stort leende på dina läppar. Sen dina skratt attacker smittar av sig så himla lätt. Vi båda kan börja skratta åt ingenting. Ditt hjärta är gjord utav guld! Du är så himla underbaar!
Kommer aldrig lämna dig bästavän! Älskar dig så otroligt mycket! Våra minnen är så sjuka och så bäst! Glöm aldrig att jag älskar dig! Från vaggan till graven!♥
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Åh nu gråter jag, älskar dig mest <3

Svar: naaaw <3
Sofie Strandberg

Kommentera inlägget här :