Internet is working okay again!

publicerat i Sofie♥;
Internet börjar funka som vanligt igen vilket gör mig väldigt glad för då kan jag börja blogga igen. Igår så hade jag världens träningsvärk i mina ben så låg mest i sängen då igår. Kollade även på Vampire Diaries och gud vad jag grät igenom det avsnittet :'( Sista avsnittet nästa vecka på säsong 4 åh vill inte att det ska vara slut :( Jag var ju på One Directions konsert i onsdag och det var den bästa dagen i hela mitt liv! Att se sina idoler live det är helt obeskrivligt! Jag har fortfarande inte förstått att jag har sett dom live. Mamma har tagit kort med sin kamera som jag kommer få sen så får vi se om ni kanske kan få se bilder. Jag skrek så mycket och sjöngmed i alla låtar och dansade med. Jag saknar dom och deras röster :( I alla fall idag så ska jag följa med mamma och handla sen efter det blir det nog att bara slöa. Vädret ute är blandat. Det blir kallt sen varmt sen kallt igen. Weird. I alla fall så glömde jag nu bort vad jag skulle skriva haha så typiskt mig xD Ja men ja jag skulle skriva något där men jag glömde som sagt bort så jag bloggar mer sen :) 
 

Kommentera inlägget här :