Nationella imorgon

publicerat i Sofie♥;
Idag så har det vart en bra dag.Jobbade på bra på SO:n idag och efter det så var jag med på spanskan en liten stund innan jag drog iväg till en tandsak med mamma. Nu är det bestämt att jag ska ha tandställning då blir det räls på både under och över käken och då ska man även dra ut 4 tänder. Låter trevligt eller nåt sånt. Nej men jag vill ha dom perfekta tänderna för då får man mycket bättre självförtroende och man ler oftare. Kom hem runt fyra och sen dess harjag bara suttit i sängen och latat mig framför datorn ska dock plugga lite matte nu inför provet som är imorgon. Problemlösningar eller vad det var och det har jag så svårt för. Nu ska jag resa mig upp ur sängen och hämta mobilen eftersom den har vibrerat ett ex antal gånger. See ya!

Kommentera inlägget här :