Tired as f..

publicerat i Sofie♥;
Hoppas eran dag vart bra idag för det har min vart! Berättar om en stund ska bara fixa sängen.
 
Så klart! I alla fall så duschade jag runt sju tiden och typ halv nio följde jag med Caroline till Willys och köpte lite gottit. Alltid lika gott men har inte ätit något av det jag köpt. Köpte bara M&M:s och en cola men harinte orkat. Är fortfarande så sjukt mätt efter maten. Imorgon är det söndag :( Vill inte att det ska vara skola på måndag vill ha sommarlov nu! Ska till High Chaparall på sommaren och jag längtar så sjukt mycket och efter det kanske vi ska till Göteborg! ♥ Ååh High Chaparall är det bästa stället ever!! Men imorgon då så ska jag bara vara hemma och slappa eftersom att det är skola på måndag :( Nu ska jag svara några boys på facebook sen blir det att kolla på tv tills jag somnar! See ya later!! 
 

Kommentera inlägget här :