Kupolen idag!

publicerat i Sofie♥;
har duschat klätt på mig bäddat sängen så ska bara borsta tänderna borsta håret äta frukost sen är jag klar!
vad det är många som ska till kupolen eller till västerås idag då dom bloggar man kollat står det t.ex idag ska jag till kupolen eller idag ska jag till västerås man bara haha okej,jaja men träffar väl kanske nån i kupolen inte vet väl jag men vi ska kolla på jacka till mig! :)
och sen ska jag även kolla efter lite presenter till Caroline fast hon ska också till kupolen så jag får lov att gömma mig haha xD
vet redan vad hon ska få så det är lugnt!
Caroline blir ju fjortis snart min fina bästavän♥
nej nu måste jag fixa klart allt fast först svara Casper!
Hare Bäst! :D♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Hej vet du hur man gör header till bloggen ?:)

Kommentera inlägget här :