Några saker ni kanske inte visste om mig!

publicerat i Sofie♥;
1.Jag hatar när mitt rum är stökigt så städar typ varje dag perfektionist eller vad det heter det är jag det!

2.Jag älskar vanilj,doftljus,vaniljparfym eller vaniljsås mums! ja jag älskar allt med vanilj

3.Jag är extremt känslig grinar till alla sorgliga filmer eller om typ några i någon film vi säger t.ex att en hund eller nåt sånt måste bo hos en annan familj då kan jag sitta och böla haha x'DDDD

4.Jag har svårt för att lita på folk

5.Jag hatar dom som härmar ens stil och snor saker av bloggen


6.Jag lär in mig låtar som jag har hört första gången lär jag in mig på ungefär en timme eller mindre duktig jagär!

7.Jag är inte godkänd i alla ämnen 3 som jag inte är godkänd i resten godkänd!

8.Jag vill till USA och till Sydafrika två riktigt fina länder!

9.Jag hatar dom som påminner om läxor när man själv kom på i sista sekund att man har en läxa och läraren frågar om vi har läxa till den dagen så säger alla nej men det brukar alltid komma en som säger att vi har det hatar det!-.-'

10.Jag vill ha biljetter till Pop Explosion!
Eric Saade=Världens bästa artist!♥♥

11.Jag älskar färgen vit,tycker allt ser så fräscht ut med vitt!

12.Jag är ibland ganska ego av mig haha!

13.Jag HATAR falska männsikor och folk som utnyttjar en

Kommentera inlägget här :