Några saker ni kanske inte visste om mig!

publicerat i Sofie♥;
1.Jag är extremt känslig!
kan inte va utan mamma i mer en 2 dagar vet låter löjligt men sån är jag bara acceptera! ;)'

2.Jag tycker när man inte bäddat sängen så tycker jag mitt rum ser väldigt stökigt ut!

3.stort Eric Saade fan här! ;)(Y)

4.Jag kan lära in mig låtar jag aldrig hört efter 2-3 gånger jag lyssnat på låten

5.Jag är väldigt morgontrött kan ta flera timmar innan jag vaknat ordenligt!

6.Jag får alltid ont i halsen efter jag ätit glass

7.Dans är ett av mina största intressen

8.Jag älskar att baka men är sämst på det!

9.Jag har inte så bra betyg i skolan vilket jag måste bättra mig på

10.Min familj,släkt&vänner betyder allt för mig!♥

11.Jag hatar småkryp usch fy blää!

12.Jag saknar en person just så himla mycket!

13.Jag älskar ringar,klockor,halsband&armband

14.Min lillebror gör världens finaste armband ni kan få bild på dom jag jämt har på mig

15.Jag älskar USA på mina väggar är det saker med USA på det kan ni också få bild på om ni vill men det är klart ni vill!

16.Jag ogillar när man ser fin ut på spegeln och sen när man tar kort ser man helt förjävlig ut haha x'D

17.Jag vill ha en iPad!

18.Jag kommer snart börja cykla till skolan jobbigt!

19.Kommer inte på så mycket saker mer

20.Nu ska jag dricka vatten

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av cecilia:

jag SKA fixa en ipad åt dig!!! jag sätter mitt huvud på det!! ;D <3

Kommentera inlägget här :