Härmar Felicia lite här men 20 saker ni kanske inte visste om mig!

publicerat i Sofie♥;
1. Jag äger en novell blogg om killarna. Felicia har den största i Avesta och efter henne kommer jag. *Stolt*
2. Jag äter inte häst kött.
3. Jag kan inte duscha för länge. Duschar typ tio minuter får svårt att andas när det är för varmt.
4. Jag tycker inte om isglass.
5. Jag vill färga om mitt hår till typ röd brunt.
6. Jag vill skaffa en tattuering.
7. Jag har en I♥1D mössa :D
8. Jag ÄLSKAR ringar.
9. Chai latte är den bästa varma drycken.
10. Det värsta ämnet i skolan är spanska. Kan knappt någonting av det spanska språket.
11. Jag kommer knappt upp ur sängen på morgonen är för trött.
12. Jag älskar att sjunga har gjort det sen jag var fem tror jag. Eller nej jag har sjungit hela mitt liv.
13. Jag är en förebild för några. Det trodde ni inte allt va? ;)
14. Jag har sämst självförtroende.
15. På twitter så följer 2 av fem i One2five mig! :')
16. Jag hatar ost. Men jag gillar ostbollar.
17. Jag smakade nutella FÖRSTA gången i lördags och det är det bästa jag smakat! ♥
18. Nu blev jag sugen på nutella ;/
19. Jag hatar att åka buss för det brukar alltid stinka svett.
20. Jag är den klantigaste personen som finns!

Kommentera inlägget här :