Duschen nästa!

publicerat i Sofie♥;
Skoldagen idag var helt okej utom den sista lektionen då som var profil. Var så trött och hungrig att det vart svårare att koncentrera sig. Spanskan var helt okej faktiskt trodde det skulle bli långtråkigt men vi gjorde saker hela tiden så det gick rätt så snabbt. Käkade med Felicia, Ida och Bahja :D Vattenmelon♥ Mumsigt sen så gick vi till stjärnans och jag köpte choklad och en dricka. Visste ni att kungen var i lilla staden Avesta idag? Och jag bor i Avesta haha häftigt ;)
Sitter och kollar på lite iPhone 4 skal eftersom att jag kanske ska skaffa en i helgen! :DDD
Men vi får se om det blir av eller inte :)
Hittar mycket fina skal som jag vill ha, dock jättedyra...
Men nu ska jag duscha så bloggar kanske efter det!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mona:

måste bara fråga en sak! :D
hur många artister har du sett? :D

Kommentera inlägget här :