Random stuff

publicerat i Sofie♥;
Jag HATAR folk som klagar på en.
 
Skitsnack är det värsta som finns.
 
Hatar folk som smaskar.
 
Har gått osminkad nu till skolan i två dagar. Skönt ingen bryr sig endå så.
 
Jag har tre absoluta bästavänner Caroline, Cecila och Felicia. Dom är bäst♥
 
Jag har sämst kondition.
 
Jag ÄLSKAR One Direction ni ska få bilder sen på saker jag har och hur mina väggar ser ut. 
 
 Fanta exotic är den godaste drickan!
 
The Vampire Diaries och The Big Bang Theory är dom bästa serierna.
 
Jag längtar tills jag går ut nian. Vet redan vilken linje jag ska välja.
 
Jag hatar när folk petar på en så irriterande. 
 
Jag har sämst morgon humör kan bli sur för minsta lilla.
 
Jag vill ha en iPhone 4S 
 
Det bästa godiset som finns är fruktcola.
 
Det är godast med dipp till chips.
 
Jag har sagt att jag ska träna, inte gjort det en xD men dansar zumba istället
 
Jag gillar inte spaghetti och köttförsås 
 
Jag har den sämsta humorn. Skrattar åt allt! 
 
Jag gillar inte ost på macka.
 
Hatar tomater men gillar ketchup.
 
Jag sover alltid med dörren stängd.
 
Jag kan inte sova om det är helt tyst (fast snarkningar är det värsta som finns.)
 
Jag har sett Eric Saade 2 gånger live vill se han igen!!!♥
 
Jag är riktigt bra på att slösa pengar.
 
Jag föredrar chips framför godis. Tycker chips är mycket godare än godis.
 

Lite random saker om mig. Varsågoda! 
 

Kommentera inlägget här :