That one friend you can be silly with

publicerat i Sofie♥;
Världens sjukaste och roligaste humor det har denna tjej Felicia och hon är min bästa vän! Hon kan skratta åt vad som helst helt enklet typ som jag då. Världens härligaste brud och en vän jag verkligen aldrig vill förlora! Vi har så sjukt många minnen. Som förra året på karnevalen och vi köpte helium ballong och satte oss i ett trapphus och lät så himla roliga! Och karusellen som var typ på en platta och du skrek och var så rädd för att vi kanske skulle ramla ur den eller att den skulle lossna. Och jag bara satt där bredvid dig och skrattade så tårarna rann sen virvelvinden när vi hela tiden slog i våra huvuden på den där hårda saken som vi lutade oss mot och när dom hade på mer fart och vi bara skrek. Det var nog vi som skrek mest xD Och vi var nästan hela sommaren dom enda gångerna vi typ inte var det var då när vi inte kunde annars var vi hela tiden. Vi var ute och tog massa kort och filmade olika videos. Fangirlade sönder gjorde vi ju också det får vi inte glömma bort! Men du ska veta oavsett vad som händer så kommer jag alltid vara vid din sida. Kommer alltid stötta dig igenom dina beslut. En vän ska finnas för en dygnet runt och det kan du räkna med. Jag kommer alltid finnas för dig det vet du! Du är guldvärd alla skulle behöva en sådan vän som du! Sprider glädje omkring sig och bryr sig riktigt mycket om folk det är precis vad du är Felicia! 
Jag älskar dig bästavän!♥
 

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Felicia:

Åhh jag älskar dig också ❤❤ vet att jag aldrig säger sånna saker men du ska veta att jag alltid vill finnas för dig och kommer alltid vara på din sida oavsett :') men du är verkligen min bästa vän❤

Kommentera inlägget här :