Just leave

publicerat i Sofie♥;
Anonym

du har inte ens en pojkvän sluta ljug för alla och om du nu skulle vara ihop med en så skulle du väl lägga upp bilder på honom? så fejk allting är sluta lev ditt lilla drömliv som du tror att du lever för ingen går på det erkänn du har ingen pojkvän du är så forever alone

Svar: Nu är jag rent utsagt trött på att få negativa kommentarer! Jag är inte i ett fejk förhållande. Jag är tillsammans med världens absolut bästa kille och vi är i ett lång distans förhållande. Jag behöver inte lägga upp bilder på honom för att du ska få se hur han ser ut. Måste jag bevisa allting jag håller på med nu för tiden för att ni ska tro på mig? Skulle inte tro det. Som sagt det är jag som bestämmer över min blogg, inte du. Så du kan inte bara komma hit och lämna en kommentar om hur jag ska blogga och hur jag inte ska blogga. Du har ingen rätt till att döma ut en människa sådär. Absolut ingen rätt överhuvudtaget! Om du ens kommer tänka på att kommentera något om hur löjligt lång distans förhållande är så kan du ju sluta genast. Lång distans förhållande är som ett vanligt förhållande bara att man inte ses så ofta. Han bor i England och jag bor i Sverige.
Vadå drömliv? Vad menar du ens med det? Ja jag har ett riktigt bra liv men jag skulle inte kalla det för en drömliv som du nu säger att jag lever. Jag har bestämt klart och tydligt att jag inte vill blogga så mycket om mitt privatliv det är just därför jag inte lägger upp så många bilder på mig själv eller mina vänner eller familjen. Så varför ska jag då lägga upp en bild på min pojkvän? Du måste lära dig att inte alla som bloggar vill dela med sig så mycket av sitt liv och vad dom gör. Jag är verkligen inte forever alone jag har min pojkvän vid min sida och min fina familj och även vänner. Så nej jag är inte forever alone som du säger att jag är. 
Eftersom att du bara verkar vara här för att trakassera mig och vad jag gör och även försöka lägga dig i mitt privatliv så tycker jag att du kan sluta läsa min blogg genast. Man får kommentera min blogg men bara man har något snällt att säga och inte trakassera en som du nyss gjort. 
!!!
 

Kommentera inlägget här :