Bilder!

publicerat i Sofie♥;
godis och fanta för att klara av turen till Stockholm
jättegod fanta verkligen!

efter vi hade åkt ett tag stannade vi till och åt lite riktigt gott var det!
sen far vi vidare till Stockholm

här får ni en bild på Hampus då är vi framme i Stockholm i väntan på att få gå ombord på Galaxy

nu är vi i hytten så jag passade på att va lite ego hihi sen gick vi ut och skulle kolla när båten började att åka iväg



det var själva utsikten riktigt härligt!

sedan vart det en fika paus haha tjockis jag är kan säga att jag vart riktigt mätt efter det där
chokladmjölken var såå goood!♥

mot kvällen så tog vi varsin drink jag och Hampus tog "lilla My" jättegod!

detta fick jag med mig hem 2 armband och som man kan ha sina kort fick även godis men tog inte kort på det
det var bilderna så nu fick ni det! :)

Kommentera inlägget här :