Fixa sig nudå!

publicerat i Sofie♥;
Vaknade sent idag klockan 12 känns inte bra men ja jag har i alla fall klätt på mig och ska fixa håret och sminka mig ska fika med mamma och Hampus också sen ska jag va med Caroline och vi ska kolla på bio trevlig dag och imorgon blir det kryssning som jag sa förut ingen kamera följer med eftersom att det kan finnas sådana som snor ens saker så nej det blir ingen kamera med
annars då? vad ska ni göra idag då?
kommer ju inte kunna blogga något eller jo kanske imorgon men ska fxa några tidinställda åt er men ska hålla er uppdaterade i alla fall
men nu ska jag fixa håret eftersom att jag sov med uppsatt hår så kommer nog få platta det idag men ja nu ska jag göra det bloggar när jag är klar!
Hare Bäst! :D♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av carolinejohnsson':

har frågestund.

gå in och fråga på! :)

Kommentera inlägget här :