mat nu

publicerat i Sofie♥;
Har lärt mig att blogga från mobilen nu duktig jag är nej men Mimmi hjälpte mig så nu kan jag men ja i alla fall sitter i sängen och kollar på tv och pluggar kan allt och det är ju superbra i alla fall för att va mig Vi fick sluta tidigare idag på no:n chill! Men på håltimmen så cyklade jag och felicia hem till mig och åt pankaka mumisgt men hade helt vanlig dag och fick ett D i nån inlämningsak vi hade stolt!:D Men ska snart äta sen fortsätta plugga sovmorgon imorgon så duschar på morgonen och sen fixa mig skönt slutar även två eftersom att jag ska på pop explosion ska bli så roligt åker tre så ska blogga på morgonen så fixar jag några tidinställda inlägg åt er snällt tycker jag men ja nu vet ni att jag lever och nu ska jag äta Bloggar senare!

Kommentera inlägget här :