Nu blir det att plugga!

publicerat i Sofie♥;
Hoppas ni har en bra kväll? själv sitter jag och pluggar Afrika vi ska kunna länder i Nordafrika sen andra länder som t.ex Sydafrika,Kenya,Tanzania o.s.v sen berg och mer saker ska va ute i god tid även fast vi har lov så ska jag plugga! vill få bra beyg så ja
har skrivit svenskan också duktig jag känner mig just nu hihi
men min kväll består utav att
lägga fram kläder till imorgon
•plugga
•dricka chai latte sen borsta tänderna och kolla på film! 
typ så ser min kväll ut ganska chill fast ja det där med pluggandet fast ja jag ska va duktig i skolan nu och verkligen lyssna på lektionerna för ja det är jag sådär bra på men ja jag ska bättra mig!
ajust ja nej glömde bort vad jag skulle skriva kommer nog på det snart tror jag hoppas jag i alla fall
jo jag slutar ju tidigt imorgon som sagt rätt skönt sen är det påsklov som verkligen behövs nu!
ska bli skönt att få sova ut känns som att det skulle kunna behövas nu
men nu ska jag plugga och göra iordning chai latte så gott!♥

Kommentera inlägget här :