På väg nu

publicerat i Sofie♥;
Sitter i bilen upp till rättvik nu åkte innan tre och har ätit och nu så är vi på väg Vi såg en olycka med en lastbil eller vad det heter den hade stött in i något och då välte ett av släpen och i den så var det fullt av flis i den så det var en bra bit där det låg flis men som tur var så var det på andra sidan men stackars dom som måste vänta men det var i alla fall poliser brandmän och sjukvårdare eller vad det heter så dom får väl stå där ett tag Men ja jag och Alice sitter och kollar på bilder med one direction på åå så snygga men vi ska väl fortsätta kolla på bilder och nu tycker Alice att jag ska klippa mina naglar för dom är för vassa haha ja men det tänker jag inte älskar mina naglar :D Längtar så mycket! Men nu ska jag va social med Alice Mobilbloggar senare!

Kommentera inlägget här :