TOMORROW WITH CAROLINE!

publicerat i Sofie♥;
Ska va med Caroline imorgon fotodag och sen på kvällen blir det att kolla på bio American Pie wihooo ;)
sen när jag kommer hem runt nio då ska jag packa eftersom vi åker på torsdag men hinner blogga för vi åker väl runt två tror jag eller kanske senare vet inte men vi får se har i alla fall haft jätteroligt idag med Felicia snackat jättemycket drogat 1D gått på promenad och tagit kort filmat när vi dansat så Felicia skickar till mig just nu så ska jag lägga ut det här sen 1D låtar me love it♥
men vi ska kanske va på lördag också då ska vi ut och springa och sen ta kort! :D
låter rikgtigt mysigt dom kommande dagarna tycker jag
men nu ska jag gå och ta bort sminket och borsta tänderna
Hare Bäst! :D♥


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av carolinejohnsson':

sv ; whooooooooooooooot?!

du är finast!♥

jag älskar dig hjärtat! ♥♥

Kommentera inlägget här :