Girly Time!

publicerat i Sofie♥;
har inte kunnat bloggat tidigare mitt internet la av så ja men bloggar nu i alla fall ska snart ha lite girly time med mig själv fixa naglarna ta värsta långa duschen får se vad jag gör med naglarna gillar inte nagellack så mycket men får se hur jag gör
just ja igår när jag kollade på Ghost Whisperer så började sådär randomt att skriva en berättelse har skrivit 3 sidor känner mig skapligt duktig fast det är inge speciellt utan jag bara skrev men ja jag hade mycket fantasi igår men har fortsatt idag så ska fortsätta med den lite senare
och imorgon får jag leta på påskägg hihi överlycklig! älskar att leta efter påskägg liksom stunden man hittar ägget blir man så överlycklig ni kommer få bild imorgon på ägget och vad som är i det,ska åka kryssning nästa vecka på torsdag med familjen skapligt skönt att komma från Avesta och bara få göra något men kameran följer inte med för att ja den är skapligt stor och vill liksom inte lämna den i hytten för man vet aldrig men har följt med mamma och handlat idag så duktig som jag är sen hängde jag upp ren tvätt också känner att jag är jätteduktig men ja nu ska jag ha girly time med mig själv :)
Hare Bäst! :D♥

Kommentera inlägget här :