Äckelväder!

publicerat i Sofie♥;
Åkte ner till stan med Felicia vid elva och skulle kolla på prisutdelningen såklart så vann vi inget bara för att det var några duktiga i vår klass som blåste. Jag tycker själv man ska blåsa så vi vann inget pris på grund av att det inte var många som blåste! :@ i alla fall mötte på Ida,Elisa och Felicia nere vid stan så jag ställde mig under Elisas paraply hihi :) men sen så sa vi hej till Bahja också innan jag och Felicia gick vidare och kollade på marknaden i regnet. Vi åkte bara virvelvinden den enda roliga ju sen köpte vi helium ballong haha lät så roligt xD
Helgen har i alla fall vart bäst, allting är så bra just nu älskar mitt liv kan inte bli bättre och jag Felicia ska spela in covers under sommarlovet trevlans!
men nu ska vi träna på några låtar
saknar dig gumman bara 2 dagar kvar nu! ♥

Kommentera inlägget här :