Min rygg svider! :(

publicerat i Sofie♥;
Ja min rygg är ju röd som ni vet och jag vet det kommer bli fint när det lägger sig och blir brunt men aj så ont det gör! :( 
ska snart fixa sängen så jag slipper göra det senare sjukt trött redan men har ju vart ute i solen typ hela dagen och solen tar ju då om man säger så! 
men imorgon om det är fint väder då blir det ut och sola igen och alla ni som hellre sitter inne och tror ni blir bruna guess what? ni blir då inte bruna utan ni är bara vita ;)
 så när det är soligt passa på att gå ut och NJUT! 
kan säga att jag får inte sola min rygg imorgon är så röd där utan då ska jag sola magen och mina ben wihooo nu ska jag bli bruuun om jag inte har oturen att bli röd där också skulle inte vara så konstigt. Men ja ja jag blir brun sen då i alla fall så det är ju bra! mamma kom nyss in med tacochips till mig och en dipp till det mumma! ska be mamma smörja in min rygg innan hon lägger sig för det svider så sjukt mycket! 
men nu ska jag först fixa sängen sen fråga mamma
uppdaterar om en liten stund igen! 
fina lilla Alice ♥

Kommentera inlägget här :