Ett inlägg till om en stund yees

publicerat i Sofie♥;
Hade en riktigt bra dag igår. Klassrummet är mycket finare nu. Jag tyckte vi var duktiga igår. Putsade fönster, bar stolar och bord, tog bort massa böcker gick till vaktmästeriet och slängde stolar så ja duktiga har vi vart sen målat väggarna. Sen kom morfar och hämtade mig och vi åkte hem då och då vart det pizza mums! Sen så kom mormor hem och vi kollade på x-factor ååh min älskade Eric var ju där åååh :'')♥ Och nästa kommer jag säkert sitta och gråta framför x-factor då One Direction är där ni fattar inte hur gärna jag vill gå :((((
I alla fall idag kom mamma och hämtade oss och vi åkte hem runt fem tiden då när jag kom hem så städade jag mitt rum så nu är det rent och fräscht! Och bilderna vill inte som jag vill så ni får allt det jag har fått på måndag för imorgon kommer jag få mer saker! :D Blir att äta en hel del godsaker imorgon då om man säger så hehe ;) Kommer ha ont i magen då sen på kvällen. Men nästa vecka så ska jag på fredag åka till kupolen med bästa Felicia och kolla på lite saker och äta på det goda stället heheh ;) Kommer inte blogga något imorgon eftersom vi kommer ha gäster hela dagen. Ska snart kolla på vampire diaries men ska bara göra ett litet inlägg till åt er.
Min fina lilla Alice♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av carolinewjohnsson':

Sofie.. :'(

Jag saknar dig min bästavän! :'( jag saknar dig så att det gör ont :'( vi har inte vart på JÄTTE länge och nu tycket jag att du och jag är på TORSDAG ! OK?! ;) haha värsta bossen jag är xd haha! Men jag vill verkligen vara med dig, ta egopixxxs på din iPhöööne och ta höst/vinter kort med dig, och ja allt som vi brukar göra.. Jag saknar dig min bästavän. Pusss <3333333333

Kommentera inlägget här :