Helluuu

publicerat i Sofie♥;
HAde gymnasie mässa idag och var helt ok. Men dom har tagit bort barn från barn&fritid vilket jag tycker är riktigt dåligt. Hoppas verkligen att dom fixar det så att dom som vill ha den linje kan få den. Men ska iväg klockan sex till mässan igen med mamma så ska vi kolla lite. Kommer säkert vara fullt med folk där men whatever?
Fredag imorgon skönt! Och nästa helg så har jag fullt upp eller ja kanske inte fullt upp men på fredag så kommer morfar och hämtar mig efter skolan så åker jag hem till han och mormor och sover där en dag för mamma och Micke ska på hockey. Och då får jag och Hampus sova hos mormor och morfar så det kommer bli mysigt får se hur dom gjort i vardagsrummet.Sen på söndag då nästa vecka ska jag och Hampus bli firade. Men ja nu ska jag gå och äta pannkakor eftersom att Hampus önskade det! :)

Kommentera inlägget här :