Some stuff you might not know about me!

publicerat i Sofie♥;
1. Jag är livrädd för kryp. Spelar ingen roll vilket slags kryp det är jag hatar verkligen kryp.
 
2. Jag är livrädd för fåglar!
 
3. Mitt rum är fullt med One Direction saker. Ska ta bilder någon dag på saker jag har med dom!
 
4. Jag saknar Eric Saade :( 
 
5. Pop explosion är den bästa konserten! Saknar det så mycket!
 
6. Jag har sämts balans. Kan ramla överallt spelar ingen roll om jag står still eller om jag går jag kan ramla endå! Pinsamt...
 
7. Jag älskar att pyssla!
 
8. Jag är inte en morgonperson kan försova mig och sånt. Felicia vet det haha xD
 
9. Uggs är skönast att gå i på hösten/vintern.
 
10. Jag ska börja träna!
 
11. Jag är ALLTID hungrig. Och kan inte leva utan chips haha..
 
12. Jag måste städa mitt rum.
 
13. Fanta exotic är den godaste drickan!
 
14. Jag ÄLSKAR One Direction, Eric Saade och Justin Bieber så sjukt mycket! Går inte ens att beskriva med ord hur mycket dom betyder för mig! ♥
 
15. Av mina kvinnliga insperationer så är det Miley Cyrus, Demi Lovato, Selena Gomez, Taylor Swift, Molly Sanden, Little Mix, Cher Lloyd och en hel del mer!
 
16. Jag föredrar chips över godis! Tycker chips är godare! ;)
 
17. Jag är klumpig.
 
18. Jag vet att jag kan sjunga och jag vill bli känd men jag vågar inte lägga ut när jag sjunger :(
 
19. Världens godaste choklad är marabou hasselnötter! ♥
 
20. Nu måste jag sova så god natt!

Kommentera inlägget här :