Yes

publicerat i Sofie♥;
Ännu en till sånhär saker ni inte visste om mig.
 
1. Jag får panik i trånga utrymmen. Får ingen luft och har jättesvårt med andningen.
 
2. Jag har haft min iPhone i en månad och lite mer och jag har redan 5 skal till den.
 
3. Jag är inte lika blyg som jag var i åttan.
 
4. Jag satsar mer på plugget nu i nian. Dom som inte gör det tycker jag synd om..
 
5. Jag ska kanske börja i ett gymnasie i Hedemora. 
 
6. Igår när jag kollade på X-Factor så insåg jag hur mycket jag saknar Eric :( Låter kanske löjligt men det är som att ni skulle se eran idol och sen inte på ett bra tag. Typ så. Sömst på att föklara men saknar han! :((
 
7. När det kommer till mat, chips eller godis så delar jag helst inte med mig haha xD För det är ju mitt! ;)
 
8. Jag hatar självupptagna personer!
 
9. Miranda Lambert hennes röst är att dö föör ♥ Älskar hennes låtar!
 
10. Jag älskar country låtar. 
 
11. En låt som alltid får mig till tårar är Read All About It Pt 3- Emeli Sandé
 
12. Jag har världens finaste skal på min mobil just nu ♥
 
13. Jag fryser alltid. Värst på vintern!
 
Sen så kommer jag inte på så mycket mer.
 

Kommentera inlägget här :