Elisa♥

publicerat i Sofie♥;
Ja vi har ju fått igenom en hel del! Till att gå från så tajta till att inte prata med varandra på flera månader. Det var hemskt. Jag tänkte alltid att det var mitt fel att allting hände. Att jag förlorade någon så omtänksam som dig. Jag kommer inte ens ihåg vad vi var osams om? Haha.
I alla fall jag är så glad att vi har löst precis allting nu och att vi har blivit vänner igen. Har alltid lika roligt när jag är med dig! Du är så himla hjälpsam och omtänksam!♥ Du hjälper alltid till. Om jag skulle behöva prata med någon så vet jag att du alltid finns där och lyssnar och du ska veta att jag alltid kommer finnas för dig! Oavsett vad! Världens finaste Elisa! Du är bäst glöm aldrig det! ♥
världens finaste!♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elisa:

Åh Sofie, tack underbaringen, så fint skrivet! Du ska veta att du är bäst, så roligast och snällast och finast ja allt!♥♥

2:a kommentar, skriven , av carolinejohnsson':

VARFÖR SVARAR DU INTE PÅ MINA SMS ELLER NÄR JAG KIKAR DIG?!?! JAG BLIR FETT LEDSEN!! SVARA MIG FÖRFAN!!!! puss

Svar: För me don't have money.....så nu vet du
Sofie Strandberg

Kommentera inlägget här :