HEllluuuuuuu

publicerat i Sofie♥;
Dagen idag vart riktigt lyckad!
Först kollade vi på Sean Banan men bara i några minuter var så kallt att vi inte orkade. Plus vill inte bli förskyld igen. Vi kollade i lite affärer i några timmar såg han som var med i gamla telia reklamen haha xd
I alla fall vi åkte till media markt och såg att dom hade iPhone 4s men det var bara till telenor och telia och det var ett stort nej för det så vi åkte vidare till net on net där dom hade den! Så nu är jag en stolt ägare till en iPhone 4s! :D Men den får jag börja använda på tisdag eller onsdag måste ha ett annat simkort mitt är för stort. Så jag får vänta men det gör inget! :D Men dagen vart riktigt lyckad och nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film. Imorgon så ska jag städa och sedan plugga matte.

Kommentera inlägget här :