Hellooooo!

publicerat i Sofie♥;
Fryser, ont i magen och illamående. Så känner jag just nu. Men ska ta och lägga mig snart känner att det kan behövas. Annars lägger jag mig vid elva vilket inte är smart när det är en skoldag efter. Så dörför ska jag fixa mig inför sängen snart. Ska bli så skönt att lägga sig under sitt varma täcke♥ Var ju inte med på sista lektionen vilket var idrott. Fick svårt med andingen men känns dock mycket bättre nu! Två prov på fredag har vi också. Matte och kemi. Matten kommer nog att gå helt okej. Minst E känner jag på mig att jag kommer få men kemin har jag ingen aning. För det är så svårt tycker jag som har vart sjuk en och ledig en fredag då vi har kemi. Lång dag imorgon och sen så har vi spanska i en timme och fem minuter. Orkar seriöst inte med spanskan. Får hoppas att det inte regnar imorgon heller som det gjort idag och igår.
 
 
På lördag ska jag se Sean Banan! :D Haha han är vid västerås då när vi är där. Så Hampus ska få se han då. SKa sen även kolla på en iPhone 4s och ja vet att några tycker jag ska skaffa en iPhone 5 men nej om jag ska vara helt ärlig nu så är iPhone 4/4s mycket finare! Bara min åsikt. Vet att Felicia också tycker det ;)
Men nu ska jag göra iordning varm choklad sen fixa inför sängen. Slänger kanske in några fler inlägg om en stund.
Tumblr_lfcy6tydyh1qatep2o1_500_large

Kommentera inlägget här :