Misslyckad...

publicerat i Sofie♥;
Rätt tråkig dag i skolan om jag får säga vad jag tycker. Men har dock alltid Felicia så det är ju bra det. Gjorde några uppsatser idag i skolan men på svenskan så kunde jag knappt koncentrera mig på grund av allt prat. För en gång skull när jag var tyst. Haha. Men vart tyst tillslut så då kunde jag få jobba. Provet gick hur dåligt som helst. Känner mig bara helt misslyckad :( Gått in i någon vägg känns det som. Orkar inte med någonting längre. Allting känns jobbigare och jobbigare nu, vet inte vad det är som händer med mig :( Ska i alla fall duscha nu så ska mamma göra flätor i mitt hår efter. Ska sedan äta min ben&jerry. Ska ner till stan med mamma direkt efter skolan imorgon också. Kanske inte bloggar något bra nu. Bloggar hellre när jag är riktigt glad så ni får ha det så bra!

Kommentera inlägget här :