Rubriker

publicerat i Sofie♥;
Bloggar just nu från min nya dator. Är väldigt nöjd med denna dator. Snabb att starta igång och väldigt enkel att använda. Klockan är snart fem och jag har så tråkigt just nu. Väntar på att en person ska logga in så den kan få en att skratta. Tror aldrig jag skrattat så mycket som jag gjorde igår åt en sak den sa. Har inte orkat bloggat något alls har haft fullt upp i skolan och när man kommer hem så är man inte så speciellt taggad på att blogga. Jag var så trött i fredags att jag inte orkade bry mig om något alls. Men nu denna vecka så har vi ett nationellt prov imorgon i engelska sen på tisdag har vi ett i spanska. Det enda sköna är att vi är lediga på onsdag eftersom att det är 1:a maj. Veckan efter det så går jag bara två dagar måndag och tisdag. På onsdagen så ska jag och mamma åka till Stockholm för att se One Direction live! Är så taggad inför det. I alla fall så ska vi snart äta grillat och det är så himla gott! Efter det så ska jag först diska sen blir det väl att prata med dom igen som jag gjorde igår. Uppdaterar mera snart.
 

Kommentera inlägget här :