Tired of this

publicerat i Sofie♥;
Jag är så trött på att man ska vara på ett sätt och se ut på ett annat sätt. Sätt inte för höga krav på andra om ni inte gör någonting själva! Ska alla vara jättesnälla hela tiden och aldrig få bli sur eller? Ska jag vara den personen som alltid är så glad och ska få alla andra på bra humör? Jag kan inte alltid vara glad! Jag får vara sur ibland och det är inget ni kan göra något åt. Alla har sina dagar där man inte känner sig glad och jag har sådana dagar jag också. Tro inte för en sekund att jag alltid är den glada och positiva Sofie för det är jag verkligen inte. Ibland kan jag vara negativ för allt. Ibland orkar jag inte ens gå upp ur sängen för jag vet inte vad jag ska göra. Så ibland kan jag vara den tråkiga Sofie. Jag är en person som tycker om att sätta krav på mig själv. Ibland har jag för höga krav men jag märker oftast inte av det. Vad jag vill få fram i denna text är att alla får ha dom dagarna där dom inte orkar med någonting. Att man inte behöver vara glad hela tiden. Klaga på om ni vill det men jag skriver bara hur jag tycker det är. Visst jag är oftast glad men tro mig vissa dagar bryter jag ihop. Jag är mig själv och jag kommer inte låta någon ändra på hur jag är!
 

Kommentera inlägget här :