Dålig bloggning igen

publicerat i Sofie♥;
Inte bloggat nu igen men har inte orkat. Har inte gjort så mycket under denna helg mest tagit det lugnt. Sportlov är det också och det är så skönt. Den här veckan som kommer kommer bli så rolig och bra. Imorgon ska jag och tjejerna ner till stan och bowla sen äta myyys. Sen på tisdag ska jag vara barnvakt och packa den dagen också. På onsdag så åker jag och familjen tåg till Stockhom där vi ska sova på ett hotell en dag och den dagen då på onsdag då ska vi till 1Dworld och kolla. Jag vet redan att jag vill ha nyckelring,muggar och iPhone skal :D Sen på torsdag så åker vi kryssning så tar vi fredag bussen hem så kommer nog inte blogga någonting under dom dagarna. Nu ska jag gå och borsta tänderna så bloggar jag kanske lite mer om en stund vi får se helt enkelt. 
 

Kommentera inlägget här :