Hej alla glada

publicerat i Sofie♥;
Caroline jag lovar att bilderna kommer upp imorgon! :D Håller på med en annan sak just nu och det är att läsa på en novell haha därför inte bilderna kommer upp ;)
 
I alla fall idag så var jag en stund med Caroline var ute och tog kort. Skrattat med för den delen. just nu så sitter jag här som sagt och läser på 1D novell. Har sjukt ont i halsen och känner mig trött i kroppen. Kanske något på gång igen då...
Fast nej jag ska vara frisk! Inte bli sjuk det har jag verkligen inte tid för just nu. Min blogg har stått på en paus i några dagar men har helt enkelt inte orkat bloggat så har tagit en liten blogg paus vilket behövdes. Men mår som sagt inte det bästa känner mig sjuk men nej jag ska till skolan imorgon! Ska gå och borsta tänderna nu sen fortsätta att läsa novellen! :) 
 

Kommentera inlägget här :