Långt inlägg

publicerat i Sofie♥;
Känner för att skriva mig men jag vet inte är så sjukt trött på en massa saker men vet inte riktigt om jag vill dela med mig av det på bloggen. Jag får fundera vidare. Skoldagen idag var så tråkig längtar verkligen till sportlovet slippa skolan. Åka bort från Avesta det ska bli så skönt. Blir ju att kanske åka kryssning så då kommer jag härifrån ett tag. Vilket kommer vara skönt. Bara en vecka kvar i skolan nu så det är bara att stå ut. Är endå inte en jobbig skolvecka. På tisdag ska vi vara ute hela dagen sen så har vi ett prov på fredag men sak samma plus då på fredag ska vi kolla på dansuppvisning och då kommer ju Caroline dansa! :D Woop woop! Ska bli roligt att se vad det är för olika danser iår. Kommer ihåg när jag gick på dansen det var så roligt. Jag och Caroline låg vid aulan på stolarna och sov under pauserna haha minnen! Men tagga sommaren då! Eller vad säger du Caroline? :D Just ja smsa mig såfort du ser det här! Good good! :D
Haha i alla fall så mår jag bättre idag fast var påväg att åka hem en gång men jag gjorde inte det. Ansökan om gymnasiet är inne nu också rätt nervös men det kommer nog gå bra. Men nu blev det långt här. 

Kommentera inlägget här :