Skoldagen

publicerat i Sofie♥;
Känns så skönt att vara hemma längtar nu verkligen till sportlovet. Få sova längre inte behöva ställa klockan på halv sex. Ja jag ställer klockan då annars så kommer jag aldrig upp. I alla fall skoldagen idag var hel okej hade inställd spanska och sedan så kollade vi på film på svenskan. Helt okej film snygg kille med där också ;) Sen hade vi profil och jag ska inte äta godis eller sötsaker den här veckan så fick vi göra världens sockerbomb men jag avstog från det och diskade istället känner mig duktig. Igår så var vi ute hela dagen i skolan från 8.40 till 13.00 eller nåt sånt kommer inte ihåg men kallt och tråkigt var det speciellt när vägunderlaget inte var det bästa heller. Men nu ska jag börja skriva på ett annat inlägg så får ni det om några minuter.
Bjuder en bild på finaste! Det kommer gå riktigt bra nu på dansen rock on! Just dance your heart out! Som sagt känner du dig nervös då vet du vad du ska göra! Love you!♥

Kommentera inlägget här :