This song is about you

publicerat i Sofie♥;
Skoldagen idag var rätt lugn. Hade först iup sen håltimme,engelska,idrott,lunch och efter det hade vi en jätteliten stund med matte sen så hade vi föreläsning om nätmobbning satt tillslut och gäspade. Men gick ner med Felicia ner till stan och böt ut skalet på baksidan på hennes mobil. Tog bussen hem halv fyra eller hem och hem jag gick av vid dalahästen så skjusade mamma hem mig. Tackar! ♥ 
Just ja vi hade ju engelska redovisning om Death Penalty trodde jag typ bara skulle få E eller D men gissa vad?! Jag fick ett C :D Men imorgon så ska vi på morgonen till tandläkaren och jag har fobier för dom. Tycker inte om när andra tar i ens mun och säger ord som man själv inte förstår. Tandläkarsnack eller vad jag ska kalla det för. Sen efter det är det hemkunskap sen lunch och sen så återstår bara matten sen slutar vi tio i två så då hinner jag med två bussen. Den kommer säkert vara överfull :( Sen så ska jag tillbaks till kvart över fem och hjälpa till. Jag och Felicia ska hjälpa till att dela ut bullar och saft så då får vi sedan rätten till att ta ut ledigheten en halv dag. Chill! :) Men nu vart det långt här ingen har väl orkat att läsa hela..
Nu ska jag i alla fall torka bort sminket sen ta halstablett sen borsta gaddarna. Efter det blir det att spela Sims en liten stund innan man stänger av och kollar på tv! 

Kommentera inlägget här :