Mamma♥

publicerat i Sofie♥;
Detta inlägg tillägnar jag till världens bästa mamma!
 
Mamma har alltid funnits där för mig, alltid stöttat mig igenom allt. Precis allting. Hon betyder så himla mycket för mig. Hon är alltid den jag vände mig till om jag måste prata med någon för jag vet att hon lyssnar. Jag måste säga att min mamma är nog den starkaste jag känner. Nej vänta lite....mamma ÄR den starkaste jag känner. Hon har gått igenom så fruktansvärt mycket men hon kan ändå sätta på ett leende och visa sig stark för oss. När pappa dog så var det en hemsk tid för oss alla. Speciellt för mamma. Jag hatade verkligen att se henne i tårar det är det värsta som finns. Att se sin egen mamma i tårar. Men hon klarade sig igenom det. Hur tufft det än vart då så tog hon sig igenom det. Hon är så fruktansvärt stark. Jag älskar mamma så otroligt mycket hon är den bästa som finns! Kommer alltid med dom rätta orden, muntrar bäst upp en. Hon vill alltid mitt bästa och jag kan ärligt inte förstå hur vissa kan hata sin egen mamma så otroligt mycket jag fattar inte det. Min mamma är som min bästa vän jag skulle inte klara mig utan henne. Alltid om hon verkar ledsen så försöker jag att få henne på bättre humör. Jag brukar prata med henne som inte tillhör det hon kan vara ledsen över utan jag försöker prata bort det. Det är samma som om att jag skulle vara ledsen då brukar hon säga dom rätta sakerna. Jag är väldigt mammig utav mig. Kan inte sova borta för då saknar jag henne för mycket. Det är hos mamma jag känner mig trygg. Jag skyddar henne alltid genom allt. Om jag ser någon som verkar lite konstig eller att det känns som att någon skulle göra något då går jag alltid nära mamma och brukar rättare sagt stirra ut personen så att den sticker iväg. Jag skyddar henne och vill alltid hennes bästa samma som att hon vill mitt bästa. Jag älskar min mamma för hon är alltid den glada personen som vill hitta på något. Ibland kan vi sitta och prata i timmar om ingenting bara för att. Jag kommer alltid vara din lilla dotter. Alltid. Du är världens bästa mamma och jag tycker verkligen du ska veta av det. Utan dig så vet jag inte alls vad jag skulle göra. Du är betydelsefull för mig och för hur många andra som helst. Du är den bästa mamma som finns glöm aldrig bort det!♥ Jag älskar dig massor mamma!♥♥
557549_436659876376551_952715389_n_large
Tumblr_mg4fwtnypj1rws1boo1_400_large
602872_318120024972462_1364531033_n_large
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Svar: ♥♥♥♥♥♥♥
Sofie Strandberg

Kommentera inlägget här :